Skip to content

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Wanneer het tot een klacht komt

In de activiteiten die onder verantwoordelijkheid van de Stichting Buurtpastoraat worden uitgevoerd kan er iets voorvallen dat voor de buurtbewoner aanleiding geeft tot een klacht over de buurtpastor/presentiewerker of de stichting BPU als geheel. In het reglement klachtenprocedure staat beschreven hoe BPU omgaat met klachten.

Klachtencoördinator

Wanneer u een klacht in wil dienen, richt u zich tot de onafhankelijke klachtenbemiddelaar: 

Mevrouw Elly Beurskens.

U kunt mevrouw Beurskens bereiken via klachtenbemiddelaar@buurtpastoraatutrecht.nl

Klachtencommissie

Het is ook mogelijk dat u uw klacht wil richten tot de onafhankelijke klachtencommissie. In dat geval dient u uw klacht schriftelijk in te dienen. U kunt zich voor hulp bij het indienen van een schriftelijke klacht wenden tot de klachtenbemiddelaar. Zij vult indien gewenst samen met u een formulier in.

Samenstelling klachtencommissie

Voorzitter: Bernard Höfte
Lid: Cobi van Breukelen.
Lid: Gerrit Jan Westerveld.

Portefeuillehouder klachten in het bestuur: Richard Bouma.

U kunt de klachtencommissie bereiken via email: klachtencommissie@buurtpastoraatutrecht.nl t.a.v. de voorzitter van de klachtencommissie,

of per post:
Stichting Buurtpastoraat Utrecht
t.a.v. de klachtencommissie
Boerhaaveplein 199
3553 CT Utrecht

Verslagen klachtenregeling