Klachtenprocedure
Wanneer het tot een klacht komt
In de activiteiten die onder verantwoordelijkheid van de Stichting Buurtpastoraat worden uitgevoerd kan er iets voorvallen dat voor de buurtbewoner aanleiding geeft tot een klacht over de buurtpastor/presentiewerker of de stichting BPU als geheel. In het reglement klachtenprocedure staat beschreven hoe BPU omgaat met klachten.
Klachtencoördinator
Wanneer u een klacht in wil dienen richt u zich tot de klachtencoördinator:
Gérard Martens
Tel: 06-47198072
Email: gaw.martens@hetnet.nl
Samenstelling klachtencommissie
Voorzitter: dr. Bernard Höfte
Adres: Mauritslaan 72, 3454 XT De Meern
Tel: 030-8795655
Email: bhofte@casema.nl
Secretaris: vacant
Lid: drs. Cobi van Breukelen
Adres: Standerdmolen 2, 3481 AG Harmelen
Tel: 0348-508012
Lid: Marie-José Höhne-Sparborth
Adres: Lange Nieuwstraat 116, 3512 PP Utrecht
Tel:030-2318306
Email: mthohne-sparborth@hetnet.nl